Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Správa vybraných objektů MČ Praha 5
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je výkon správy objektů:
- Ženské domovy - Radlická 2000/3 a Ostrovského 11/16 (jedná se o dva spojené domy) včetně zajištění poskytování recepce v objektu „Ženské domovy“,
- nám. Kinských 741/6 a Elišky Peškové 741/17 (jedná se o jeden rohový dům),
- Na Neklance 2534/15 a Braunova 2534/6 (jedná se o jeden rohový dům),
- Prádelna - Holečkova 3297/38a,
- Portheimka - Štefánikova 68/12,
- náměstí 14. října 68/14 a Matoušova 68/9 (jedná se o jeden samostatně stojící dům),
- U Nesypky 1509/26, Poštovka – Zahradníčkova 1118/2
Bližší specifikace v ZD.
Místo plnění: Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)
Kontakt: Martina Gašpárová, tel.: +420 777508984, e-mail: administrace@krutakpartners.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 31.08.2022 10:00
Datum zahájení: 26.07.2022 10:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: