obsah
|
zápatí
Městská část Praha 5
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Stavební úpravy školských objektů a zahrady Nepomucká 1264/3 a 1253/5, Praha 5 - Košíře
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Stavební úpravy školských objektů a zahrady Nepomucká 1264/3 a 1253/5, Praha 5 - Košíře
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Zadávací řízení je realizováno za účelem uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem bude provedení prací spočívajících v rekonstrukci sociálních zařízení, chodeb a přilehlých prostor v budovách bývalé MŠ a ZŠ Nepomucká 1264/3 a 1253/5. Provedeny budou dále i opravy či vybudování oplocení, propojovacího chodníku a úprava zeleně.
Stavební úpravy se týkají vnitřní rekonstrukce jednotlivých objektů a pozemků v jejich okolí. V objektu SO.01 (základní škola) proběhnou rekonstrukce sociálního zařízení a nové nátěry dřevěných stěn. V objektu SO.02 (družina) proběhne také rekonstrukce sociálního zařízení a dojde k rozdělení jedné místnosti na dvě menší. V objektu SO.03 (venkovní prostory) dojde k částečně novému oplocení a vznikne nový propojující chodníček mezi objekty SO.01 a SO.02.
Místo plnění:
Praha
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)
Kontakt:
Ing. Petr Topič, vedoucí oddělení zadávání veřejných zakázek
e-mail: petr.topic@praha5.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
10.12.2024 10:00
Datum zahájení:
31.10.2024 08:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]