Veřejná zakázka: Pronájem 2 kombinovaných pracovišť CDBP (včetně fotokabin)

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 574
Systémové číslo: P18V00000004
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-004735
Datum zahájení: 15.12.2017
Nabídku podat do: 21.12.2017 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Pronájem 2 kombinovaných pracovišť CDBP (včetně fotokabin)
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Mezi dodavatelem a zadavatelem byla 31. 5. 2006 uzavřena smlouva o umístění technického zařízení na sběr a zpracování dat pro cestovní pasy s nosičem dat s biometrickými údaji.
Na straně zadavatele je nutnost rozšíření pracovišť agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, jednalo by se o 2 pracoviště typu KS-O kombi (včetně fotokabin), z tohoto důvodu je potřeba uzavřít dodatek ke Smlouvě, jehož předmětem bude rozšíření počtu pracovišť agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, která budou instalována a propojena se systémem CDBP a dále služby servisní podpory pro tato pracoviště.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - jednací řízení bez uveřejnění
    Důvod použití jednacího řízení:
    Zadavatel se rozhodl použít jednací řízení bez uveřejnění na základě ustanovení § 63 an. zákona.
    Zadavatel zvolil formu jednacího řízení bez uveřejnění na základě § 63 odst. 3 písm. b) zákona vzhledem k tomu, že z technických důvodů neexistuje soutěž. Předmětem veřejné zakázky je rozšíření počtu pracovišť agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, která budou instalována a propojena se systémem CDBP. Systém je specifický a nabízí ho jediný dodavatel – STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik (dále jen „dodavatel“). Dodavatel jako jediný zajišťuje realizaci Projektu CDBP pro Českou republiku – Ministerstvo vnitra. Ministerstvo vnitra je správcem údajů o žadatelích o cestovní doklady a jejich držitelích, které jsou zpracovávány, a vede evidenci cestovních dokladů.
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 2 100 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 5
  • IČO: 00063631
  • Poštovní adresa:
    Nám. 14. října 1381/4
    Praha 5, 150 22
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Nám. 14. října 1381/4
Praha 5, 150 22

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva podle § 217_SIGNED.pdf 471.11 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Dodatek č. 6 Dodatek č. 6 Dokument PDF dodatek č. 6.pdf 8.50 MB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik 00001279 Česká republika 2 034 762,00 2 462 062,02 Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 30.01.2018

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, státní podnik 00001279 Česká republika 2 034 762,00 2 462 062,02

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2018 2 034 762,00 2 462 062,02