Veřejná zakázka: Dodání kancelářského nábytku pro úřední budovy ÚMČ Praha 5

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1170
Systémové číslo: P23V00000048
Datum zahájení: 11.05.2023
Nabídku podat do: 22.05.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodání kancelářského nábytku pro úřední budovy ÚMČ Praha 5
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky je realizována za účelem uzavření smlouvy mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem, jejímž předmětem bude vybavení prostor administrativních budov Úřadu městské části Praha 5 novým nábytkem. Částečně tak dojde k obměně zastaralého, nefunkčního nábytku, který již neplní požadavky kladené např. na ochranu osobních údajů (uzamykání skříní). Předmětem dodávek dále bude také vybavení novým nábytkem kuchyněk zadavatele v jeho administrativních budovách.

Rozsah dodávek včetně podrobnějších a bližších informací o předmětu plnění veřejné zakázky je uveden v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace nazvané Rozpočet a specifikace předmětu plnění.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 5
  • IČO: 00063631
  • Poštovní adresa:
    Nám. 14. října 1381/4
    Praha 5, 150 22
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky