DBID: 753
Systémové číslo: P19V00000081 Evidenční číslo zadavatele: 1B1399 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-040303
Datum zahájení:
11.11.2019
Nabídku podat do:
12.12.2019 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro ÚMČ Praha 5
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka na rámcovou dohodu.
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na základě které budou zadavatelem zadávány jednotlivé veřejné zakázky na zajištění dodávek kancelářského materiálu v obvyklém sortimentu (kancelářské potřeby, úklidové a hygienické prostředky, apod.), vše za podmínek stanovených závazným návrhem rámcové dohody, který tvoří Část 4 zadávací dokumentace, v rozsahu specifikovaném zadavatelem podle jeho potřeb v jednotlivých objednávkách.
Podrobně viz ZD.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
otevřené řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
6 000 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Městská část Praha 5
IČO: 00063631
Poštovní adresa: Nám. 14. října 1381/4
Praha 5, 150 22
Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)