DBID: 787
Systémové číslo: P20V00000020 Evidenční číslo zadavatele: 4B1420 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2020-017312
Datum zahájení:
02.04.2020
Nabídku podat do:
14.04.2020 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Monitoring pro Motolskou skládku, Praha 5
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: - provádění monitoringu vod v lokalitě skládky Motol a v jejím okolí a to po celou dobu trvání veřejné zakázky, monitoring bude prováděn v četnosti 1x za 3 měsíce, celkově tedy budou 4 etapy monitoringu po dobu trvání veřejné zakázky.
- provádění geotechnického monitoringu zaměřeného na deformaci tělesa skládky, a to po celou dobu trvání veřejné zakázky, monitoring bude prováděn v četnosti 1x za 6 měsíců, celkově tedy budou 2 etapy monitoringu po dobu trvání veřejné zakázky.
- součástí prováděných prací (fyzického měření) bude závěrečná monitorovací zpráva, tj. písemný výstup z každého prováděného monitoringu.
Podrobně viz ZD.
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
jednací řízení bez uveřejnění
Důvod použití jednacího řízení: Zadavatel se rozhodl použít jednací řízení bez uveřejnění na základě ustanovení § 66 zákona.
Zadavatel zvolil formu jednacího řízení bez uveřejnění na základě § 66 zákona (dále jen „opční právo“), kdy podmínky pro použití jednacího řízení bez uveřejnění jsou splněny následovně:
Jedná se o služby, které byly prováděny již v rámci smlouvy na základě původního zadávacího řízení s názvem „VYPRACOVÁNÍ ANALÝZY RIZIK, STUDIE PROVEDITELNOSTI, MONITORING A PROJEKTOVÝ MANAŽER PRO MOTOLSKOU SKLÁDKU“, zveřejněného ve VVZ pod evidenčním č. 632466 (dále jen „Původní veřejná zakázka“). Tyto služby (uvedené v čl. 3.1.4 a 3.1.5 zadávací dokumentace Původní veřejné zakázky) budou obsahově stejné jako v Původní veřejné zakázce po ukončení účinnosti smlouvy uzavřené na plnění Původní veřejné zakázky. Jde tedy o nové služby, které jsou opakováním původních služeb.
a) Nové služby budou zadány témuž dodavateli jako v Původní veřejné zakázce - GEOtest, a.s.
b) V zadávací dokumentaci Původní veřejné zakázky bylo opční právo dle § 66 zákona uvedeno v čl. 3.5, kde byl uveden i rozsah těchto nových služeb. Původní zadávací řízení bylo zahájeno způsobem dle § 212 zákona.
c) Předpokládaná hodnota byla v zadávací dokumentaci Původní veřejné zakázky uvedena v čl. 3.5 takto: „Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 23.181.444,- Kč bez DPH, z toho předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez opčního práva činí 17.831.880,- Kč bez DPH, předpokládaná hodnota opčního práva pak činí 5.349.564,- Kč bez DPH.“
d) Smlouva na Původní veřejnou zakázku byla uzavřena dne 12. 4. 2017, tudíž i podmínka 3 let zahájení jednacího řízení bez uveřejnění od uzavření původní smlouvy je splněna.
e) Cena Původní veřejné zakázky je 16.494.000,- Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota opčního práva pak činí 5.349.564,- Kč bez DPH. Vzhledem k tomu, že předpokládaná hodnota této veřejné zakázky je 248.000 Kč bez DPH, jsou splněny obě podmínky dle § 66 písm. e) zákona.
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Předpokládaná hodnota:
248 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Městská část Praha 5
IČO: 00063631
Poštovní adresa: Nám. 14. října 1381/4
Praha 5, 150 22
Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)