Veřejná zakázka: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Název CPV kód Doplňkové kódy
Kancelářské potřeby 30192000-1
Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží 30199000-0
Xerografický papír 30197644-2

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva včetně zadávací dokumentace Výzva včetně zadávací dokumentace Dokument PDF ZD_Dodávky kancelářských potřeb_revize PV.pdf 314.28 KB
NEAKTUÁLNÍ! Příloha č. 1 Zadávací dokumentace Příloha č. 1 Zadávací dokumentace - Spotřební koš Dokument MS Excel Příloha č. 1 ZD_Spotřební koš.xlsx 19.74 KB
Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace - Editovatelné přílohy Dokument MS Word Přílohy č. 2 až 6 ZD_Editovatelné přílohy_Dodávka kancelářských potřeb.docx 31.75 KB
Příloha č. 7 Zadávací dokumentace Příloha č. 7 Zadávací dokumentace - Návrh rámcové dohody Dokument MS Word Příloha č. 7 ZD_Návrh rámcové dohody_Kancelářské potřeby.docx 47.97 KB
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele_KAncelářské potřeby.pdf 288.30 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová kupní dohoda Rámcová kupní dohoda na nákup kancelářských a hygienických potřeb Dokument PDF 0003_0_KTAHS_24 anonymizace.pdf 3.57 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 10.01.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.01.2024 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.praha5.cz/vz00001242

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky