Veřejná zakázka: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5

Informace o veřejné zakázce

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva včetně zadávací dokumentace Výzva včetně zadávací dokumentace Dokument PDF ZD_Dodávky kancelářských potřeb_revize PV.pdf 314.28 KB
NEAKTUÁLNÍ! Příloha č. 1 Zadávací dokumentace Příloha č. 1 Zadávací dokumentace - Spotřební koš Dokument MS Excel Příloha č. 1 ZD_Spotřební koš.xlsx 19.74 KB
Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace - Editovatelné přílohy Dokument MS Word Přílohy č. 2 až 6 ZD_Editovatelné přílohy_Dodávka kancelářských potřeb.docx 31.75 KB
Příloha č. 7 Zadávací dokumentace Příloha č. 7 Zadávací dokumentace - Návrh rámcové dohody Dokument MS Word Příloha č. 7 ZD_Návrh rámcové dohody_Kancelářské potřeby.docx 47.97 KB
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 10.01.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.01.2024 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky