Veřejná zakázka: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1242
Systémové číslo: P24V00000005
Datum zahájení: 10.01.2024
Nabídku podat do: 23.01.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky je realizována za účelem uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem, na základě které budou zadavatelem zadávány jednotlivé veřejné zakázky na zajištění dodávek kancelářských potřeb, hygienických potřeb a čistících prostředků v obvyklém sortimentu, to vše za podmínek stanovených závazným návrhem rámcové dohody, která tvoří přílohu č. 7 této Zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 5
  • IČO: 00063631
  • Poštovní adresa:
    Nám. 14. října 1381/4
    Praha 5, 150 22
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva včetně zadávací dokumentace Výzva včetně zadávací dokumentace Dokument PDF ZD_Dodávky kancelářských potřeb_revize PV.pdf 314.28 KB
NEAKTUÁLNÍ! Příloha č. 1 Zadávací dokumentace Příloha č. 1 Zadávací dokumentace - Spotřební koš Dokument MS Excel Příloha č. 1 ZD_Spotřební koš.xlsx 19.74 KB
Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace Přílohy č. 2 až 6 Zadávací dokumentace - Editovatelné přílohy Dokument MS Word Přílohy č. 2 až 6 ZD_Editovatelné přílohy_Dodávka kancelářských potřeb.docx 31.75 KB
Příloha č. 7 Zadávací dokumentace Příloha č. 7 Zadávací dokumentace - Návrh rámcové dohody Dokument MS Word Příloha č. 7 ZD_Návrh rámcové dohody_Kancelářské potřeby.docx 47.97 KB
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele_KAncelářské potřeby.pdf 288.30 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová kupní dohoda Rámcová kupní dohoda na nákup kancelářských a hygienických potřeb Dokument PDF 0003_0_KTAHS_24 anonymizace.pdf 3.57 MB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 10.01.2024 ---
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 15.01.2024 ---

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.praha5.cz/vz00001242

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Česká republika Ne
KAMPI OFFICE s.r.o. 25344170 Česká republika Ne
MEFISTO s.r.o. 49357948 Česká republika Ne
OFFICEO s.r.o. 64942503 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 16.02.2024

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
OFFICEO s.r.o. 64942503 Česká republika 1 990 000,00 2 407 900,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.