Veřejná zakázka: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1242
Systémové číslo: P24V00000005
Datum zahájení: 10.01.2024
Nabídku podat do: 23.01.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodání kancelářských a hygienických potřeb pro Úřad městské části Praha 5
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky je realizována za účelem uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem, na základě které budou zadavatelem zadávány jednotlivé veřejné zakázky na zajištění dodávek kancelářských potřeb, hygienických potřeb a čistících prostředků v obvyklém sortimentu, to vše za podmínek stanovených závazným návrhem rámcové dohody, která tvoří přílohu č. 7 této Zadávací dokumentace.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění výsledku po podpisu smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 990 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Městská část Praha 5
  • IČO: 00063631
  • Poštovní adresa:
    Nám. 14. října 1381/4
    Praha 5, 150 22
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 361699

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha5.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Vysvětlení/změny/doplnění zadávací dokumentace
Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Vysvětlení a doplnění zadávací dokumentace č. 1 Dokument PDF Vysvětlení a doplnění ZD č. 1_Kancelářské potřeby.pdf 234.02 KB
Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Příloha č. 1 VZD: Spotřební koš (upravený) Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Spotřební koš_úprava.xlsx 19.88 KB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Rozhodnutí a oznámení zadavatele o výběru dodavatele Dokument PDF Rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele_KAncelářské potřeby.pdf 288.30 KB
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová kupní dohoda Rámcová kupní dohoda na nákup kancelářských a hygienických potřeb Dokument PDF 0003_0_KTAHS_24 anonymizace.pdf 3.57 MB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky